Praca w call center wbrew pozorom nie jest wcale taka łatwa. Od pracownika tego rodzaju należy m.in bieżąca obsługa klienta, sprzedaż usług oraz papierkowa robota przy sporządzaniu dokumentacji. Personel telefonicznej obsługi klienta powinien cechować się odpornością na stres, cierpliwością, empatią oraz wyrozumiałością powinien posiadać również dobrą dykcję i przyjemny głos. Poniższy Wzór CV pracownika call center to podstawa, której możesz użyć przy budowaniu własnego dokumentu.

Dla doradcy w call center dostępny jest Wzór CV Wzór Listu motywacyjnego

Curriculum Vitae

Dane osobowe

Imię i nazwisko

Anna Kowalska

Data urodzenia

04 II 1995 r. Chełm

Adres

ul. Krótka 831/901

Telefon

501 XXX XXX

E-mail

anna@CVninja.pl

Wykształcenie

01.10.2009 – 03.06.2012

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie studia licencjackie: Polonistyka

01.09.2006 – 21.06.2009

III Liceum Ogólnokształcące w Biłgoraju

Doświadczenie zawodowe

01.2012 – obecnie

Agencja Pracy Tymczasowej Pracuś w Chełmie – Sprzedawca produktów firmy telefonicznej Nexia

  • Sprzedaż produktów telekomunikacyjnych
  • Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
  • Opieka nad klientem indywidualnym
  • Udzielanie informacji na temat obowiązujących ofert promocyjnych
  • Zawieranie umów z klientami
  • Przyjmowanie odwołań i przeprowadzanie procedur związanych z reklamacjami
  • Raportowanie postępów prac i rezultatów wykonywanych zadań
06.2011 – 01.2012

Opiekunka do dziecka

Kursy i szkolenia

20.02.2009

Kurs obsługi komputera i pakietu Office

01.03.2008

1-miesięczny kurs emisji głosu

Dodatkowe umiejętności

  • Język angielski – poziom B2
  • Język francuski – poziom B1
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Prawo jazdy kategorii B

Zainteresowania

  • Nowe technologie
  • Podróże

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami.

Oceń artykuł:
Średnia: 3.75 / 5 (4 głosów)

Cechy i kompetencje wymagane na stanowisku handlowca

  • Nienaganna dykcja oraz miły głos - podczas rozmowy telefonicznej nie widzimy naszego rozmówcy dlatego niezbędna jest dobra dykcja.
  • Umiejętności sprzedażowe - praca w call center może mieć charakter obsługi klienta lub pomocy technicznej, ale może mieć także charakter sprzedażowy.
  • Motywacja - zwłaszcza w kontekście osiągania wyznaczonych celów sprzedaży, obsługi oraz jakości wykonywanej pracy
  • Umiejętności obsługi komputera - wymagane są podstawowe umiejętności niezbędne przede wszystkim do opanowania firmowego CRM.
  • Dyspozycyjność - rozumiana w tym przypadku jako gotowość do pracy w godzinach innych niż 7-15 lub 9-17.

Obowiązki doradcy w call center

  • Pomoc udzielana klientom dzwoniącym
  • Pozyskiwanie klientów sprzedaż
  • Doradztwo w zakresie oferowanych usług
  • Budowanie relacji z klientami (często długoterminowych)
  • Raportowanie działań, obsługa systemu CRM

Mamy nadzieję, że wzór CV pracownika call center (doradcy klienta) pomoże Ci przy formułowaniu oryginalnego curriculum vitae.

Komentarze:

  1. AśkaAśka pisze:

    Wzór całkiem nie zły, ale ja bym raczej nie dawała informacji o prawie jazdy :-P

  2. KingaKinga pisze:

    Call center to chyba najbardziej rozbudowana branża w naszym kraju - każda firma, która sprzedaje usługi lub towary, zaopatrzona jest w zaplecze telefoniczne. Ja nie posiadam aż takiej śmiałości to sprzedaży bezpośredniej - zdobywania klientów. Tutaj główne kryteria przyjęcia opierają się bardziej na cechach personalnych i rozmowa z osobą decyduje o przyjęciu jej do pracy, tak myślę.

  3. maciekmaciek pisze:

    Nie wykluczam, że kiedyś czeka mnie praca w call center, więc wzór CV wyląduje u mnie na dysku. Niby firmy oferują szkolenia nowym pracownikom, ale bez nastawienia się na sprzedaż raczej człowiek się męczy w takiej branży. To powód, dla którego wielu omija call center. Warto przeczytać wymagania i zastanowić się, czy damy radę z zadaniami, jakie przed nami zostaną postawione. Częsta zmiana stanowisk dobrze nie wypada na CV.

  4. CzarekCzarek pisze:

    Zazwyczaj spotykałem się z przykładami bardzo uniwersalnymi, jesli chodzi o wzór CV. Fajnie, że poszliście w stronę konkretnej specjalizacji. Studenci, którzy po raz pierwszy stykają się z jakąś pracą, często znajdują ją w call center. Wbrew pozorom można tam wynieść więcej umiejętności na temat sprzedaży niż z kilku lat studiów marketingu.

  5. AnonimAnonim pisze:

    Praca do łatwych nie należy, oj nie... To przede wszystkim bezpośredni kontakt z człowiekiem i jego emocjami, a one często nie należą do tych najlepszych. Klienci potrafią być agresywni w słowach, a kiedy ich problem nie zostanie rozwiązany, wszystkie ciosy dostaje na siebie dyspozytor. Dużo cierpliwości i dystansu - to jest potrzebne, bo inaczej branie wszystkiego personalnie źle odbije się na psychice.

  6. MajkaMajka pisze:

    Tak się wydaje, że pracę w call center dostanie każdy, bo jest tutaj dużo etatów do obdarowania. Przygotować się niej trzeba, również mentalnie. Fajnie, jak się zaczyna od mniejszej, mniej wymagającej firmy i stopniowo przechodzi do korporacji. CV wygląda wtedy ciekawiej, bo jest już wpisane do niego doświadczenie z tej samej branży. Ci, co się zastanawiają nad taką pracą, mogą sobie teraz przeanalizować wymogi i sznase :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola oznaczone * są wymagane.

TOP