Gotowy wzór CV doradcy w call center - przykład do pobrania
Praca w call center wbrew pozorom nie jest wcale taka łatwa. Od pracownika tego rodzaju należy m.in bieżąca obsługa klienta, sprzedaż usług oraz papierkowa robota przy sporządzaniu dokumentacji. Personel telefonicznej obsługi klienta powinien cechować się odpornością na stres, cierpliwością, empatią oraz wyrozumiałością powinien posiadać również dobrą dykcję i przyjemny głos. Poniższy Wzór CV pracownika call center to podstawa, której możesz użyć przy budowaniu własnego dokumentu.
Wzór CV
Wzór listu motywacyjnegoCurriculum Vitae
Dane osobowe
Wykształcenie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie studia licencjackie: Polonistyka
III Liceum Ogólnokształcące w Biłgoraju
Doświadczenie zawodowe
Agencja Pracy Tymczasowej Pracuś w Chełmie – Sprzedawca produktów firmy telefonicznej Nexia
- Sprzedaż produktów telekomunikacyjnych
- Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
- Opieka nad klientem indywidualnym
- Udzielanie informacji na temat obowiązujących ofert promocyjnych
- Zawieranie umów z klientami
- Przyjmowanie odwołań i przeprowadzanie procedur związanych z reklamacjami
- Raportowanie postępów prac i rezultatów wykonywanych zadań
Opiekunka do dziecka
Kursy i szkolenia
Kurs obsługi komputera i pakietu Office
1-miesięczny kurs emisji głosu
Dodatkowe umiejętności
- Język angielski – poziom B2
- Język francuski – poziom B1
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
- Prawo jazdy kategorii B
Zainteresowania
- Nowe technologie
- Podróże
Cechy i kompetencje wymagane na stanowisku handlowca
- Nienaganna dykcja oraz miły głos - podczas rozmowy telefonicznej nie widzimy naszego rozmówcy dlatego niezbędna jest dobra dykcja.
- Umiejętności sprzedażowe - praca w call center może mieć charakter obsługi klienta lub pomocy technicznej, ale może mieć także charakter sprzedażowy.
- Motywacja - zwłaszcza w kontekście osiągania wyznaczonych celów sprzedaży, obsługi oraz jakości wykonywanej pracy
- Umiejętności obsługi komputera - wymagane są podstawowe umiejętności niezbędne przede wszystkim do opanowania firmowego CRM.
- Dyspozycyjność - rozumiana w tym przypadku jako gotowość do pracy w godzinach innych niż 7-15 lub 9-17.
Obowiązki doradcy w call center
- Pomoc udzielana klientom dzwoniącym
- Pozyskiwanie klientów sprzedaż
- Doradztwo w zakresie oferowanych usług
- Budowanie relacji z klientami (często długoterminowych)
- Raportowanie działań, obsługa systemu CRM
Mamy nadzieję, że wzór CV pracownika call center (doradcy klienta) pomoże Ci przy formułowaniu oryginalnego curriculum vitae.
Wzór całkiem nie zły, ale ja bym raczej nie dawała informacji o prawie jazdy 😛
Call center to chyba najbardziej rozbudowana branża w naszym kraju – każda firma, która sprzedaje usługi lub towary, zaopatrzona jest w zaplecze telefoniczne. Ja nie posiadam aż takiej śmiałości to sprzedaży bezpośredniej – zdobywania klientów. Tutaj główne kryteria przyjęcia opierają się bardziej na cechach personalnych i rozmowa z osobą decyduje o przyjęciu jej do pracy, tak myślę.
Nie wykluczam, że kiedyś czeka mnie praca w call center, więc wzór CV wyląduje u mnie na dysku. Niby firmy oferują szkolenia nowym pracownikom, ale bez nastawienia się na sprzedaż raczej człowiek się męczy w takiej branży. To powód, dla którego wielu omija call center. Warto przeczytać wymagania i zastanowić się, czy damy radę z zadaniami, jakie przed nami zostaną postawione. Częsta zmiana stanowisk dobrze nie wypada na CV.
Zazwyczaj spotykałem się z przykładami bardzo uniwersalnymi, jesli chodzi o wzór CV. Fajnie, że poszliście w stronę konkretnej specjalizacji. Studenci, którzy po raz pierwszy stykają się z jakąś pracą, często znajdują ją w call center. Wbrew pozorom można tam wynieść więcej umiejętności na temat sprzedaży niż z kilku lat studiów marketingu.
Praca do łatwych nie należy, oj nie… To przede wszystkim bezpośredni kontakt z człowiekiem i jego emocjami, a one często nie należą do tych najlepszych. Klienci potrafią być agresywni w słowach, a kiedy ich problem nie zostanie rozwiązany, wszystkie ciosy dostaje na siebie dyspozytor. Dużo cierpliwości i dystansu – to jest potrzebne, bo inaczej branie wszystkiego personalnie źle odbije się na psychice.
Tak się wydaje, że pracę w call center dostanie każdy, bo jest tutaj dużo etatów do obdarowania. Przygotować się niej trzeba, również mentalnie. Fajnie, jak się zaczyna od mniejszej, mniej wymagającej firmy i stopniowo przechodzi do korporacji. CV wygląda wtedy ciekawiej, bo jest już wpisane do niego doświadczenie z tej samej branży. Ci, co się zastanawiają nad taką pracą, mogą sobie teraz przeanalizować wymogi i sznase 🙂