Doradca w call center - wzór listu motywacyjnego do pobrania

Doradca w call center

Podstawowy wzór listu motywacyjnego pracownika call center. Kandydat zwraca szczególną uwagę na zakres obowiązków, które zostały mu powierzone w poprzedniej pracy (mimo, że był zatrudniony na nieco innym stanowisku niż to, na które aplikuje). W dokumencie mamy także wskazanie na dodatkowe umiejętności zdobyte na kursach, co stanowi idealne dopełnienie umiejętności kandydata na stanowisko pracownika call center.

Dla doradcy w call center dostępny jest Wzór CV

Wzór listu motywacyjnego




tel:
e-mail:
16.07.2022, Warszawa
ABC Company ul. Pomarańczowa 23/34 56-789 Warszawa

Szanowna Pani,

aplikując na ofertę pracy zamieszczoną na stronie Pracowo.pl, chciałabym zgłosić swoje zainteresowaniem procesem rekrutacji na stanowisko Konsultant Call Center w Państwa Firmie.

Moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe jako specjalista do spraw sprzedaży oraz przedstawicie handlowy, pozwoliło mi zdobyć wiele umiejętności z zakresu przygotowywania ofert, telefonicznej i bezpośredniej sprzedaży produktów oraz utrzymywania dobrej relacji z klientami. W firmie XYZ S.A. zajmowałem się telefoniczną obsługą klientów indywidualnych banku oraz realizacją celów ilościowych i jakościowych działu call center. Moja praca wymagała ode mnie nie tylko odbierania połączeń przychodzących i wychodzących, ale i efektywnej współpracy z wymagającymi klientami banku. Jako przedstawiciel handlowy nauczyłem się prowadzenia skutecznej negocjacji oraz wytrwałości w dążeniu do celów sprzedażowych.

Wiadomości zdobyte podczas licznych kursów z zakresu technik sprzedaży, autoprezentacji, radzenie sobie ze stresem, tworzenia indywidualnych ofert sprzedażowych, wykorzystuję praktycznie w kontaktach telefonicznych z potencjalnymi klientami. Stale podnoszę swoje kwalifikacje z zakresu technik autoprezentacji, które pomagają mi w aktywnej sprzedaży i prowadzeniu negocjacji. Posiadam nienaganną dykcję i przyjazny głos, który pozwala mi z łatwością nawiązywać kontakty z klientami.

Mam nadzieję, że zdobyte przeze mnie doświadczenie w call center oraz predyspozycje do pracy pod presją czasu, pozwolą na to, aby przybliżyć swoją osobę na rozmowie kwalifikacyjnej. Wierzę, że zatrudniając mnie na stanowisko Konsultant Call Center, jestem w stanie spełnić wszystkie wymagania, znajdujące się w Państwa ogłoszeniu o pracę.

W załączonym życiorysie dokładnie prezentuję swoje doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje.

Z poważaniem (Podpis)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
W naszej bazie oprócz wzoru listu motywaycjnego dla doradcy w call center dostępny jest także przykładowy wzór CV.Wzór CV doradcy w call center

Mamy nadzieję, że poniższy wzór listu będzie dla Ciebie pomocny i ułatwi Ci pisanie własnego dokumentu.

5 komentarze do “Wzór listu motywacyjnego doradcy w call center
  1. Super – list motywacyjny nie jest obowiązkowy, więc i ludzie nie potrafią zbyt dobrze ocenić, co powinno się w nim znajdować. Sama musiałam przynajmniej zerknąć na przykładowe wzory, żeby potem stworzyć coś odpowiedniego do mojej sytuacji. Na szczęście nie mam problemów z pisaniem dokumentów, ale wiele osób po prostu nie potrafi opisać swojego doświadczenia zawodowego i cech charakteru, przez co odpada na wstępnej selekcji.

  2. Doskonale pamiętam, że w szkole średniej uczono mnie pisać CV i życiorys, który nigdzie już nie występuje, ale o liście motywacyjnym nie poświęcono ani minuty. Stąd wielu jest zaskoczonych, kiedy czytają w ogłoszeniu wymóg dołączenia opisu swojej kariery zawodowej. CV jeszcze można rozesłać w tej samej formie, ale ile stanowisk, tyle różnych listów motywacyjnych. To już zajmuje więcej czasu i potrzebne jest dokładne przeanalizowanie tego, co ułatwi rekruterom pracę w wyborze odpowiedniego kandydata.

  3. Tam, gdzie sam aplikowałem, listu motywacyjnego nie wymagano, ale już nawet na posadzie w sklepie trzeba pisemnie uzasadnić swoje kompetencje. Myślę, że w ten sposób nie tylko rekruter dowiaduje się o pełnionych wcześniej stanowiskach, ale ocenia taką osobę względem tego, co sama o sobie napisała w liście. Myślę, że niedługo list motywacyjny będzie standardowym wymogiem jak CV.

  4. Ciężko jest mi napisać list motywacyjny, kiedy nie posiadam doświadczenia w call center. Zamiast stworzenia pisma o umiejętnościach zdobytych w sprzedaży, pracuję raczej nad opisaniem tego, co już przerabiałem w życiu, inaczej wysłanie pustego dokumentu mija się z celem :P. Mam nadzieję, że pracodawca zrozumie moje lekkie odejście od głównego wątku listu.

  5. Dlaczego proszą kandydatów o listy motywacyjne… nie lubię pisania. Wybitnym humanistą nie jestem, więc jeśli muszą coś sklecić ze sobą, to raczej będę to zdania dosyć koślawe. Zapewne w ramach takiej konieczności, będę zmuszony poprosić kogoś o pomoc od strony składni języka. Przed pewnymi rzeczami nie da rady uciec w życiu, nad którymi wypadałoby popracować 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.